vrijdag 22 juni 2007

Prrrrrrijsvrrrraag!


En daar gaat ie weer!
We hebben een nieuwe prijsvraag!
Wie het eerst roept heeft gepoept.
Welk beest heeft de vlekken op Marlies haar broek veroorzaakt? en Hoe?
Tip: de boosdoener is te vinden op ons weblog.

Iedereen mag slechts 1 keer meedingen naar de prijs, met 1 antwoord.
En de prijs is (tromgeroffel!) ...Wegens Succes verlengd....ook voor de mannen (vanwege de aantrekkelijke vrouw op de omslag)Wederom een CD met de grootste Bollywood Karaoke Hits! (Een andere editie dan de vorige!)

7 opmerkingen:

loes zei

vast zo'n vieze bee-catcher geweest!Of anders zo'n groene lizzard! Of was het een aap, een leeuw of een uil??

Marlies en Niels zei

Of was het misschien de olifant, een hond, de pauw, de eekhoorn, de groene papegaai, een grote leguaanachtige lizard, een zebravink of een krokodil? Tja....Dat BLIJFT nu nog de vraag...dus...(Loes...) raden maar!

Anoniem zei

Ik denk dat het een Niels is! :-)

Anoniem zei

Ik denk dat het de geit is, die op Marlies' broek heeft gesabbeld.

Anoniem zei

Ik vind dat Debbie in aanmerking komt voor de originaliteitsprijs

tegelke zei

Ik denk de eekhoorn, die voor mij als kleurenblinde nog steeds onvindbaar is!

Anoniem zei

Is het een vlek van de keutel van een aap?