dinsdag 3 juli 2007

Tripje naar Jaisalmer part 1




Hoi allemaal! Het einde van ons werk voor Pratham zit er aan te komen...en dus ook onze rondreis met MArlies' ouders door India!. We hebben al een tijdje niets meer gepost maar nu een paar berichtjes over ons laatste reisje dat Marlies en ik hier samen hebben gemaakt. Wederom in een bus, dit keer naar Jaisalmer, 700 (of 800?)km en dus hadden we plaatsen in een 'Sleeper' bus gereserveerd. In zo'n bus zijn slaapcabines boven de stoelen, wij hadden een mooie dubbele cabine. Helaas geen AC dus als we niet reden was het behoorlijk warm. 11 uur later kwamen we aan in Jaisalmer en werden we opgepikt door de zeer aardige en gastvrije Fifu voor ons verblijf in het naar hem vernoemde Fifu Guesthouse. Op de foto onze slaapcabine en het Fifu Guesthouse, en het plaatje vanaf ons balkon de ochtend dat we aankwamen: Het Jaisalmer Fort, een van de dingen waarvoor we naar Jaisalmer kwamen. (World Heritage List, helaas ook in de 'endangered monuments' sectie)

2 opmerkingen:

Unknown zei

dit is, om ons alvast warm te maken?? We zien het verwachtingsvol dichterbij kruipen, maar het bezorgt mij ook wel de nodige kriebels...

tegelke zei

Zal ik stiekum in de koffer van Loes meekomen?
ik vind het geweldig dat jullie op deze manier een kijkje geven in een deel van de wereld, waar ik normaal niet zal komen